A székhelyszolgáltatásnak vannak előnyei

székhelyszolgáltatás

székhelyszolgáltatás

A jogszabályok szerint minden cégnek rendelkeznie kell hivatalosan bejelentett székhellyel. Sok cégtulajdonos számára azonban nehézségeket okozhat a rendeletben foglaltak megvalósítása. A hivatalos levelek fogadására és tárolására hivatott székhely számára külön irodát bérelni meglehetősen költséges lenne.  A székhelyszolgáltatás biztos pontnak és egyszerű megoldásnak bizonyul mindazok számára, akik nem akarják a saját otthonukba vagy külön irodába bejelenteni a cégük székhelyét, mivel ez plusz kiadásokkal és különféle kellemetlenségekkel járna. A szerződés értelmében a székhely szolgáltató bizonyul állandó postai címnek, mely jól látható helyen kiállítja a vele szerződésben állók cégtábláját. Itt fogadják a cégek hivatalos leveleket, itt bonyolítják le az adminisztrációt, tehát az adott cég bejegyzett irodája, levelezési címe és ide érkezik a NAV a váratlan revíziók alkalmával. A székhely szolgáltatás lényege, hogy levegye ezeket a terheket a cég válláról, pénzt és időt megtakarítva. Kedvező feltételekért hívja a topcegalapitas.eu oldalon található telefonszámot!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!